پکیج تصفیه بهداشتی

شرکت مهندسی کاشفان نیلفام مفتخر است با بهره گیری از دانش کارشناسان، متخصصان و مجریان با سابقه این شرکت، اختراع پکیج های نوین تصفیه فاضلاب با رشد تلفیقی را ارائه کند. پكيج‌ ها به دو صورت فلزی و پلی اتیلنی می باشند که با استفاده از نوین ترین تکنولوژی تصفیه فاضلاب مبتنی بر شرایط تعریف شده در پروژه شامل بار آلودگی کم، متوسط و زیاد مشاوره، طراحی و اجرا ‌می شوند.

کیفیت پساب‌ های بهداشتی بی‌ نظیر با استفاده از پکیج‌ های تصفیه فاضلاب نیلفام

آیا به دنبال یک راهکار کارآمد برای تصفیه پساب‌ های بهداشتی هستید؟ شرکت مهندسی کاشفان نیلفام با پکیج‌ تصفیه فاضلاب خود، برای شما فرصتی عالی برای بهبود کیفیت پساب ‌های بهداشتی فراهم می ‌کند. این پکیج‌ ها با بهره‌گیری از فناوری ‌های پیشرفته و رویکردهای مدرن در تصفیه فاضلاب، به شما امکان می ‌دهند تا بهداشت و محیط زیست را در کنار هم حفظ کنید.

فاضلاب های آلوده پس از هدایت به این سیستم و انجام مراحل مختلف تصفیه به پسابی زلال، بدون بو و عاری از مواد معلق پالایش می گردند.

ارزیابی پساب خروجی پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی نشان از تطبیق با استانداردهای سازمان حفاظت محيط زيست (بین المللی و ملی) دارد. بنابراین می توان برای تخلیه به چاه جاذب و مصارفی از جمله  آبياری فضای سبز و  آب مصرفی فلش تانک ها مورد استفاده قرار گیرند.