پکیج تصفیه فاضلاب بیمارستانی

بیمارستان ها مراکز مهمی در حفظ سلامت عمومی هستند و تصفیه صحیح فاضلاب آن ها ضروری است. شرکت مهندسی کاشفان نیلفام با بیش از یک دهه تجربه در زمینه تصفیه فاضلاب بیمارستانی، به شما راهکارهایی مدرن و مؤثر را ارائه می ‌دهد.

ما با افتخار به شما کمک می‌ کنیم تا فاضلاب بیمارستانی خود را به بهترین شکل تصفیه کرده و به محیط زیست کمک کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

سلامتی انسان و حفظ محیط زیست سرلوحه فعالیت ماست.

تصفیه پساب بیمارستانی

تصفیه فاضلاب بیمارستانی
+100

رضایت مشتری

با خرید پکیج تصفیه فاضلاب بیمارستانی از شرکت مهندسی کاشفان نیلفام می توانید از سلامت خود و محیط زیست اطمینان حاصل نمایید. از پکیج های نوین تصفیه فاضلاب نیلفام برای حذف داروها از فاضلاب خود استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با همکاران ما در بخش فروش تماس حاصل نمایید.

فاضلاب بیمارستانی به فاضلاب تولیدی از واحدهای مختلف بیمارستان مانند اورژانس، کمک های اولیه، اتاق عمل، درمان دارویی، آی سی یو، آزمایشگاه های شیمیایی و بیولوژیکی، رادیولوژی، غذاخوری ها و فعالیت های خشکشویی و … گفته می شود. فاضلاب بیمارستانی از جمله خطرناک ترین فاضلاب ها محسوب می شود، زیرا حاوی مقدار زیادی میکروارگانیسم های بیماری زا، داروها، عناصر رادیواکتیو و انواع فلزات سنگین همچون مس، آهن، سرب، جیوه، نیکل، پلاتین، سیانید، فنل و… می باشد. از این جهت استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب بیمارستان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.