شاخص -آبادیران

برنامه ملی آبادایران

اولین دوره برنامه ملی آبادایران

برنامه ملی «آبادیران» با شعار نوآوری برای آبادانی در دوره چهارم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان طراحی شده است. این برنامه با هدف پیشرفت و آبادانی کشور به دنبال «رفع چالش های مناطق محروم و روستایی»، «ایجاد اشتغال پایدار» و «توسعه زنجیره ارزش ظرفیت‌های بومی مناطق کمتر برخوردار» با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور و سایر ارکان زیست بوم نوآوری و فناوری است. در برنامه ملی آبادیران همه نهادهای دولتی و غیر دولتی فعال در آبادانی و پیشرفت ایران به دنبال توانمندسازی و ارتقای مناطق محروم با استفاده از دانش، فناوری و نوآوری خواهند بود.

جایزه-آبادایران-لوح

مراسم تقدیر از برندگان این جایزه که در رقابت بین ۷۵۰ شرکت‌کننده انتخاب شده‌اند از برنامه‌های نخستین گردهمایی فعالان مردمی آبادانی و پیشرفت فناورانه  بود که نهم بهمن ماه در باغ موزه انقلایب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

نتایج بخش نخبگان

حسین فرهادیان، پنجمین برنده جایزه ملی آبادیران هم مدیرعامل شرکت دانش بنیان مهندسی کاشفان نیلفام مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان است؛سعی ما بر این است با بهره گیری از متخصصان و مهندسـین مجرب و اساتید دانشگاهی با بیش از دو دهه فعالیت مرتبط در صنعت آب و فاضلاب و پروژه‌های زیست محیطی و با توجه به اهمیت مسائل محیط زیست و ارزش آب به عنوان رکن توسعه پایدار، سلامت، صنعت، رفاه، کشاورزی، انرژی وگردشگری و با تکیه بر دانش فنی روز دنیا و کارخانه ساخت مجهز و تجارب کسب شده در انجام پروژه های زیست محیطی متعدد مشکلات ناشی از مخاطرات زیست محیطی را به حداقل رسانده و این چالش را به فرصتی برای رشد و شکوفایی کشور در جهت توسعه پایدار کشور بدل کنیم.

جایزه ملی

لوح آبادایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *