نرم افزار GPS-X طراحی تصفیه خانه فاضلاب

نرم افزار GPS-X طراحی تصفیه خانه فاضلاب

مقدمه
Hydromantis سرویس های مدلسازی پیشرفته ای را برای طراحی مرکز تصفیه فاضلاب و ارزیابی کارایی اجرایی و برنامه ریزی برای بهبودهای هرچه بیشتر فراهم می آورد. صاحبان مراکز تصفیه آب می توانند از از این برنامه برای طراحی این رویه ی بسیار مهم و ارزشمند استفاده نمایند. این برنامه روش ها و راه حل ها و تکنولوزی هایی را فراهم می کند که بر اساس بهبودهای موجود و استاندارهای موجود برای تصفیه آب است.
برای سفارش پکیج های تصفیه فاضلاب با تعرفه های بسیار مناسب و راندمان بالا، می توانید به شرکت مهندسی کاشفان نیلفاوم مراجعه کرده و از خدمات آن ها استفاده کنید.
نرم افزار GPS-X طراحی تصفیه خانه فاضلاب

معرفی نرم افزار GPS-X برای طراحی پکیج های تصفیه فاضلاب

این برنامه با استفاده از ابزارهای بسیار حرفه ای تعبیه شده در آن، نتایج قابل اندازه گیری را برای شرکت ها و کارخانه های متعدد در سراسر دنیا فراهم آورده است که نتیجه ی آن صرفه جویی میلیون ها دلاری تخمین زده شده در فرآیند تصفیه آب در مراکز تصفیه خانه فاضلاب است. این مجموعه شامل دو برنامه مجزاست:
1- نرم افزارGPS-X ، تصفیه پساب ها را طراحی کرده و آن را مورد ارزیابی قرا می دهد. در واقع شبیه ساز تصفیه آب و بهبود کاربردها است.

2- برنامه  CapdetWork،برای طراحی مطمئن و تخمین کارایی یک مرکز تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع به بررسی ظرفیت ها و هزینه ها و مقایسه آن با سایر روش های جایگزین می پردازد.

 

آموزش نرم افزار GPS-X شبیه سازی تصفیه خانه فاضلاب

یک نرم افزار قویی و کاربردی از محصولات شرکت Hydromantisاست که در رده نرم افزار های شبیه ساز فاضلاب ها قرار دارد و با دارا بودن حیطه گسترده ای از امکانات و توانایی ها شما را در توسعه و بکارگیری این نرم افزار یاری می کند. GPS-X اولین شبیه ساز تصفیه خانه فاضلاب پویا بود که به صورت تجاری منتشر شد. این نرم افزار پیشرفته ترین ابزار موجود در بازار برای مدل سازی، کنترل، بهینه سازی و مدیریت تصفیه خانه های فاضلاب است. GPS-X یک پلت فرم کاربر پسند، قوی، قابل تنظیم، با سرعت بالا با مدل های کالیبره شده و جامع ترین مجموعه فرآیندهای واحد ارائه می دهد. این نرم افزار شامل مشاور برجسته تأثیرگذار، کنترل کننده های پیشرفته ، بهینه ساز ، تجزیه و تحلیل حساسیت ، مدیر سناریو و ابزارهای تجزیه و تحلیل آماری است.

این نرم افزار امروزه جزء رده های بسیار محبوب در زمینه شبیه ساز فاضلاب ها است که با توجه به گستردگی استفاده کنندگان از نرم افزار های شبیه ساز فاضلاب، امروزه علاقه مندان به خوبی نرم افزار  Hydromantis GPS-X را می شناسند.

 

ویژگی های نرم افزارHydromantis GPS-X

  • سادگی کار با نرم افزار
  • ابزار بسیار قویی شبیه ساز فاضلاب ها
  • انجام شبیه ساز فاضلاب ها با بیشترین سرعت و کمترین زمان
  • حجم مناسب نسبت به دیگر ابزارها
  • دارای امکانات کامل آنالیز حالت پایدار یا Steady-state
  • تعیین فرآیندهای شیمیایی ضروری برای تصفیه فاضلاب
  • ارائه فرآیندهای مناسب بسته به نوع آلودگی آب
  • کنترل دقیق ترکیبات سمی و خطرناک در تمامی مراحل
  • شبیه‌ سازی تمامی فرآیند های تصفیه و انتقال فاضلاب
  • صرفه‌ جویی چشم‌گیر در مصرف آب، برق و زمان تصفیه‌خانه‌ها

موارد استفاده از نرم افزار GPS-X طراحی تصفیه فاضلاب

  • کلیه شرکت های مهندسی مشاور در زمینه های تصفیه فاضلاب
  • دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به عنوان نرم افزار آموزشی و کنترل طرح قبل از احداث Pilot Plan و یا پروژه های تحقیقاتی
  • صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  • شرکت های طراح و پیمانکار سیستم های پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی

جهت دانلود رایگان نرم افزار GPS-X اینجا را کلیک کنید

جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در شرکت مهندسی کاشفان نیلفام تماس حاصل فرمایید یا از فروشگاه اینترنتی آبفان کالا دیدن فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *