طرح‌ های دانش بنیان آبفا در قم مورد حمایت قرار می‌ گیرد

طرح‌های دانش بنیان آبفا درقم مورد حمایت قرار می‌گیرد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به حمایت از شرکت های دانش بنیان حوزه آب و فاضلاب، گفت: از طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی که بر اساس نیازمندهای صنعت آبفا باشد تا رسیدن به مرحله تولید حمایت خواهد شد.
به گزارش عصر یکشنبه شرکت آب و فاضلاب قم، علی جان صادق پور در دیدار با رییس پارک علم و فناوری استان با اشاره به اهمیت تشکیل پارک‌های علمی و فناوری اظهار داشت: با رویکرد و سیاستی که نظام جمهوری اسلامی ایران برگزیده با تکیه بر دانش بومی به موفقیت‌های چشمگیری دست خواهیم یافت.
وی با بیان اینکه زمانی ما در جنگ تحمیلی در تأمین کوچک‌ترین تجهیزات جنگی مشکل داشتیم، خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و تکیه بر خودباوری به دستاوردهای عظیمی دست پیدا کردیم به گونه‌ای که دنیا به قدرت کشور اعتراف دارد.
وی با تاکید بر اینکه تکیه بر دانش بومی منجر به خوداتکایی می‌شود، یادآور شد: در همین راستا شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز بر اساس سیاست‌های وزارت نیرو بحث حمایت از تولیدات داخلی و توجه به بومی کردن دانش و فنّاوری‌های مورد نیاز را مورد توجه قرار داده است.
صادق پور در همین زمینه بر ضرورت وجود ارتباط شرکت آب و فاضلاب با پارک علم و فناوری و مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی و پژوهشی تأکید کرد و گفت: ارتباط دوسویه با شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشمندان نخبه می‌تواند ما را در تأمین بسیاری از نیازمندی‌ها خودکفا کند.
وی  به حمایت شرکت آب و فاضلاب از طرح‌های تحقیقاتی مرتبط با صنعت تصریح کرد: ما از هر طرح تحقیقاتی که بر اساس نیازمندهای آبفا باشد تا مرحله رسیدن به نتیجه و بحث تولید حمایت مادی و معنوی خواهیم کرد
پ.ن : شرکت مهندسی کاشفان نیلفام از جمله شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی استان اصفهان می باشد که توانایی ساخت و راه اندازی پکیج های تصفیه قاضلاب صنعتی و بهداشتی را داراست.

منبع : ایرنا

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *